zondag 16 november 2008

cards at the castle





































Gister naar Doorn geweest naar Cards at the castle.Het was super gezellig,en heb workshops gedaan bij: Marga/Jolan,Moon/Lea,Paulien,Tiets en natuurlijk m'n vriendinnetje Marije ze deed het voor het eerst alleen omdat Jeanet ziek was ,maar ze deed het echt super.Verder kon ik het niet laten om wat te kopen .Natuurlijk lintjes want die had ik nog niet haha en wat ander spul.Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer, groetjes Nora

16 opmerkingen:

Riet zei

wat heb je dat prachtig gemaakt Nora.
hele mooie spulletjes,ja wij hebben nog niks hé'.

liefs Riet.

Je@net zei

Oooooh, wat een leuke workshoppies Nora!! Super joh!!
Zo jammer dat ik er gisteren niet bij kon zijn! Gelukkig gaat het vandaag weer ietsjes beter en kan ik ff lekker mee genieten op alle blogjes!
En wat een leuke spullies heb je gekocht, veel pelzier ermee!!
Zie je donderdag!

*~SCRAP-GEK~* zei

mmmmmmm van Nora! whahahaha! jeetje...jij hebt lekker geshopt!!! leuke spullies hoor! de workshop kaartjes zien er ook allemaal keileuk uit!!! toppie! en hoe voel je je vandaag? wat hebben we gelachen he!!! (knipoog) LOL! tot gauw! groetjes marije.

Margriet Tournier zei

Oooh, ben je gisteren naar Doorn geweest? Daar had ik ook graag bij willen zijn. Leuke dingen heb je gemaakt. Ook je aankopen van de afgelopen tijd mogen er zijn. Prachtig hè, dat papier van MMEye! Mag ik vragen bij wie je die leuke 'knop'spelden met hartjes heb gekocht?

paulien710 zei

Wat was het gezellig hè gister?!!!!

Je hebt hele mooie kaartjes.projectjes gemaakt hoor!!!!

Ik vond het weer een super toffe dag!!

groetjes
Paulien

tineke zei

Wat heb je een prachtige dingen gemaakt nora super hoor en die spullen ook gaaf hoor. veel plezier ermee hoor
tineke xx

Ice-Angel zei

Hihi een paar dingen maar gekocht :-P
Fyn dat t zo leuk was, ja balen hé dat Jeanet niet mee kon :-(
X T@M

doris zei

Wunderschöne Werke hast du gemacht... WOW
Mein Kompliment!!

Ganz liebe Grüße
Doris

bir zei

Hallo Nora,
ik vond het heel leuk bij jou vanmorgen!!!
Heb lekker kaarten met je gemaakt!

ik heb al een kaart gemaakt(echt getypt door Lai-Nari)

gr.liefs van lai-nari

marije zei

oh wat een hoop mooie kaartjes zeg!!!vooral dat doosje is gaaf met kleine kaartjes er in!!
ik hou van kleine kaartjes

Angelique zei

wat een schitterende dingen heb je daar gemaakt zeg! super, en weer wat leuke spulletjes gescoord!! veel plezier ermee nora!

saffiertje zei

Wat een prachtige dingen heb je gemaakt! en wat een prachtig materiaal!

Kan je weer lekker ertegenaan!

gr miranda

Josee zei

Wat een mooie creaties heb je weer gemaakt Nora :D!
Ennu.....ook leuke spullen zijn er aan de vingers blijven plakken, heel veel plezier ermee!!!!
Trouwens, wat is dat sneeuwdorp leuk !!!

Tiets zei

joh je hebt alles al af...superrrr hoor enne leuke spulletjes heb je gekocht!
groetjes Tiets

Heidie zei

wat een mooie kaartjes heb je gemaakt. En de spullen die je gekocht hebt zijn ook erg mooi.
groetjes Heidie

Maria zei

Je hebt moie dingen gemaakt! Ziet er goed uit en oh heerlijk geshopt ook! Veel plezier met alles!

groetjes Maria