zondag 24 augustus 2008

workshop












Ben gister naar een workshop in een kasteel in Doorn geweest met Jeanet en Marije het was een superdag .Zou het voor geen goud willen missen. Heb een heleboel andere mensen ontmoet,terwijl ik er eerst tegenop zag alleen een workshop volgen (want Marije en Jeanet waren teachers )maar het viel reuze mee. Heb me natuurlijk niet in kunnen gehouden en lekker geshopt,3 kids wat papier en veel lint (wat ik natuurlijk nog niet heb haha).Daarna mocht ik mee naar de winkel om mee te eten lekker chinees, Trui nog bedankt vond het erg gezellig.En we hebben zo gelachen op de terug weg ik heb zitten flitsen met m'n fototoestel voor mensen die te hard reden.Deed het zowat in m'n broek van het lachen.Verder heb ik wat foto's van gister wat ik gekocht heb ,morgen volgen de kaartjes die ik gemaakt hebt.iedereen bedankt voor de gezellige dag en natuurlijk voor het dragen van m'n tote (weet alleen niet meer hoe ze heet .)heb ook zoveel namen gehoord .bedankt voor het kijken en tot de volgende keer .

3 opmerkingen:

Je@net zei

Ha die Nora, wat hebben we gelachen hè!! Echt een supergave dag!! Fijn dat jij het ook zo naar je zin gehad hebt!!
Doe het rustig aan vandaag en tot gauw maar weer!!

*~SCRAP-GEK~* zei

hoi Nora, WHAAAAAA!!!!! oooooh meid wat hebben we toch gelachen gisteren! vond het een super geslaagde dag! en jeetje...wat heb je toch lekker zitten shoppen! LOL! scrapse! groetjes marije.

scrappy jen d zei

Nora!
Wat een schitterende aankopen heb je gedaan!
Zo mooi kan ik het hier echt niet krijgen, helaas...
Ik moet dus weer es op stap, naar DOORN< absoluut!
Nou ja....Je hebt het al gelezen...
Het zit er even niet in met onze zoon, he?
Ik moet me dus ff bedapperen....
Ik geniet wel van jullie mooie aankopen mee....
Fijn, dat jullie het zo geweldig hebben gehad!
Het is jullie gegund, hoor! En de kaarten? SUPER!!!!!!
VOLGENDE KEER MOET IK ER GEWOON BIJ ZIJN! Daar ga ik voor!
Liefs, Jen.